duminică, 5 august 2012

Carele pune pita pe masa si chit-chit la mustacioare

Era tataie.Marin "a lu Beciu", carevasazica.

Fricos ca o muiere, a fugit de mamaie ca de necuratul, cand a scos ditai sobolanasul din buzunarul combinezonului.

Cu toate astea, nu-l lasa inima sa-si flamanzeasca biata cotarla, o pisica mai grasa si mai puturoasa decat doamnele de pension,asa ca invatase sa "vaneze" pentru ea. Ii servea "delicatesa" ori de cate ori avea ocazia, dupa culesul porumbului sau la afanatul lucernei.

Intr-o zi, facand curat prin grajd, a gasit un soricel si, fericit, racni dupa cotarla:

" - Piiis! Hai,pis pis pis! Vino incoa', ca ti-am prins un soricel!"

:)))

N.A.: Sunt convinsa ca cei ce sunt detinuti de o pisica (caci NU EXISTA detinatori de pisici) inteleg perfect sentimentul:D





10 comentarii:

  1. :)) Mi-a placut aia cu "detinuti de o pisica"....

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai, eu nu le-as putea servi animale vii pisicilor mele...de multe ori le-am smuls din gheare pasarele vanate pe balcon si le-am eliberat...cred ca mi s-ar face rau fizic sa le dau vietati la cina..
    Nina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta era pisica de tara, teoretic asta ii era jobul, dar era nesimtita si puturoasa.Tataie se tot chinuia sa-i arate care-i treaba cu instinctul, alea alea:))
      Si,da, si mie mi-e scarba de ele cand le vad cu vreun animalut in bot, bleah!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. neah:)) am zis ca-i puturoasa, I l-a dus la bot si l-a primit:))

      Ștergere
  4. :))) ale mele s-ar uita la mine cu o mare scarba daca le-as da soricei :)), ceva gen: auzi, fai femeie, au dat faliment toate magazinele cu bobite?! LOL

    RăspundețiȘtergere
  5. unu la mana, sa nu te mai aud cu ascunsul in scorbura, parca aveam un pact, da?

    doi la mana, vecina mea cu caini care mai orbi, care mai batrani, a scos o pisica din coltii dulailor locali. dar au prins-o de spinare si e paralizata, insa e asa dulceee. nu vrea nimeni pisoi? avem extraproductie si aici si pe litoral.

    RăspundețiȘtergere
  6. 1. am inteles, sa traiti. Pactul e in picioare;)

    2. Of, amarata de ea. Hai ca dau un tignal pe aici, gasim doritori ;)

    RăspundețiȘtergere